Intressant inlägg....

Kort dag idag. Slutade klockan 11. Och nu sitter jag hos Andreas, ensammen, lyssnar på musik, hög volym, höhö. When you came in the air went out. ;) ... I wanna do bad things with you..

Ja, hur mår min kropp idag? Jag trodde det skulle vara värre, lär väll se imorgon när jag vaknar. Andra dagen brukar vara värst. Däremot så har jag fruktansvärt ont i höften. Jag kände efter 5 km att det började göra ont i höger höft, den som var outvecklad när jag föddes, eller vad man ska kalla det. jag har alltid haft lite småproblem med den. Men jag fortsatte och kämpade. Det får jag ta smällen för idag. Det är säkert bara träningsvärk. Men jag försöke massera höften och då röck jag till, satan vad ont det gjorde att trycka lite. Det tog sin lilla tid att gå från bussen till Andreas, he he.

Helt ointressant. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, på hög volym. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0