Testar något nytt!

Jag har verkligen bloggtorka. Eller så är det så att jag är inne i en period där jag inte orkar sitta ned och bearbeta mina tankar och skriva ned dem. Det kommer väll viss inom tid när jag fått varva ner lite. Så nu helt plötsligt kom jag att tänka på att ha en sån där frågestund som nästan alla bloggar har. Nu har jag ju inte såååå många läsare, men tänkte ändå att jag kör på en sån.

Fråga vad ni vill och så ser vi vilka frågor jag väljer att svara på! Hoppas det går vägen det här.
Jag "stänger" frågestuden på söndag.


Kommentarer
Postat av: tilda

När ska du flytta hemifrån? När vill du ha barn och hur många vill du ha? Vad tycker du att det finns för för- och nackdelar med att skaffa barn som ung? :)

2010-06-16 @ 17:45:59
Postat av: Lisa

-Känner du att du har kunnat bearbeta din sorg med din blogg?

-Hur ser dina framtidsplaner/framtidsdrömmar ut för tillfället?



Jag kommer inte på några fler frågor just nu, men jag säger till när jag gör det ;)

2010-06-16 @ 21:55:55
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: hemliiis, thihihi :p

Hur vet du att andreas är den rätte? :) vill ni gifta er i frmatiden?

2010-06-16 @ 23:36:52
Postat av: Sofi

1) hur kom du på att du ville blogga om din sorg efter din mamma? var det ett självklart val?



2)brukar du och din pojkvänn ofta prata om din mamma eller håller du det utanför erat förhålland?



3) känns det inte konstigt att få anonyma kommentarer om någonting så privat som att förlora sin mor?



/ Sofi - jag gillar verkligen din blogg! läser den ofta och tycker du är stark som orkar och vågar skriva om det på ett så offentligt sätt!

2010-06-20 @ 09:44:49
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: sofi

oh, jag glömde en fråga!



4) vad är dina framtidsplaner när det kommer till jobb? vad är ditt drömjobb och tror du att du kommer jobba med det eller tror du att du kommer göra nått annat?

2010-06-20 @ 09:46:25
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad läser du för linje och hur tänkte du när du valde gymnasium?

Vad gillar du mest respektive minst med dig själv?

2010-06-20 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0