Sessan and Me.

Som jag skrev för någon vecka sedan skrev jag ett träningsprogram till mig själv. Och idag gick jag på en härlig promenad med min älskade hund Sessan som precis fyllt tretton år. Hon var som en liten valp igen. Sötsnuttan min, hihi. Helt otroligt hur mycket energi hon har egentligen för att vara tretton (nittioett) år. Hon bokstavligt talat drog mig framåt så det blev en väldigt rask promenad. Och det var väldigt härligt och vackert väder också. Det är bra att bo vid älven på vintern när man kan gå ut på isen för en härlig promenad. Här kommer det lite bilder, och bli inte chockade, men här i norrland är det väldigt mycket snö, haha.



Lägg märke till mina skrattgropar som jag är väldigt nöjd över att jag har!







Busig är också, hon älskar att rulla sig i snön, hihi!

Här får Sessan syn på min bror och hans kompis som kör skoter, sen måste hon bara rulla sig i snön igen, haha. Hon är för söööööööt!


Kommentarer
Postat av: janina

sv: Man kan väl säga att jag är i en svacka och har varit det de senaste månaderna typ. Men någon gång ska det väl ändå bli bra :) <3

2010-03-24 @ 20:03:02
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Tack gumman, det gläder mig :) <3

2010-03-24 @ 20:50:34
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Jag älskar dig med!! :) <3

2010-03-24 @ 21:18:28
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0