Underbara dag!

Äntligen fredag! Och det här är verkligen en bra dag. Jag ska försöka att inte låta någonting första den. För ikväll ska jag bli bjuden på kinamat av min underbara älskling. Sen så ska vi på hans kompis fest för att han fyllt tjugo. Vi ska också hämta upp mina kära kompis Christoffer och hans flickvän för de ska med. Christoffer fyller för övrigt arton år imorgon, så ska passa på att fira honom idag också. Alltså kommer denna kväll bli så himla underbar, jag kommer ha så kul! Jag mår verkligen bra nu. Jag har dansat runt på skolan och sjungit Elvis. Det gick jätte bra på trumlektionen idag, så det plusar på mitt humör ännu mer.
Åh härliga fredag! Hoppas ni också får en bra fredag! :) 
Min nya fina tröja! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

SKITsnygg tröja babe :D <3

2010-03-27 @ 00:13:05
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0