F*cking nightmares...

Jag hatar verkligen drömmar. Inatt drömde jag att jag var med i World Trade Center olyckan. Det var verkligen jätte hemskt! :( Grät som en liten barnunge och paniken alltså. Har aldrig varit så panikslagen i hela mitt liv. Fyfan..

Sen så har jag suttit här och varit förbannad. Har nämligen inte haft internet på min iPhone på en vecka. Råkade överskrida, hehe... Men nu är det en ny månad och det har fortfarande inte funkat. Skrikit till datorn att den ska säga mig vad fan en terminal är! Men jag fixade det, hehehehe. Sen så fixade jag Spotify Premium på den och på datorn, yey!

Och snart kommer min älskling hit, hihihi! Gud, jag är verkligen inte pigg, skulle kunna somna här sittandes...¨


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Felicia! Läste om dig i Kuriren och tänkte jag skulle kika in på din blogg... Jag klarar nog bara små portioner i taget för nu sitter jag på jobbet och gråter... :) Jättefin blogg du gör! Jag kommer tillbaka, jag vill läsa mer. Men nu måste jag torka tårarna. Ha det gott!

2010-11-05 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0