LTU & OTH

Var på LTU idag för de hade öppet hus. Trodde vi skulle bli guidade hela dagen. Men efter 3 minuter säger guiden att vi får gå vars vi vill. Ööööh, vah? Med ett litet häfte i handen med karta och olika föreläsningar som sker under dagen i olika salar i sex olika hus, ska vi klara oss själva. Score! Nja. Vi gick på teknikens hus, haha. Sen lunch och sedan gick vi på en förelösning om CV, sen en konsert, sen tog jag bussen hem. Det var INTE värt det.
Och jag som tjatade på älsklingen imorse att vi skulle somna om men han tvingade upp mig och sa att jag skulle på det. Och sen när jag ringer honom efteråt så säger han: jahaa,. fan he var ju int värt de. Nä, precis älskling! Tänk, vi kunde ha sovit ut och goosat i sängen hela dagen!
Annars var det skit mysigt där. Men hittar gör man inte....

Aja, jag har suttit med läxböckerna sen halv 3. Jag är så duktig! Fick ont i ryggen plus att jag måste ta en pause, annars fastnar ingenting. Har nämligen två prov, på morgonen, efter varandra, på fredag, innan lovet. Herremingud. Skönt att inte behöva sitta med det under lovet. Däremot är det svenska som gäller gela lovet. NP ska göras snart.

Tror jag ska ta en pause och se lite av mina serier jag kollar på. OTH kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0