Min älskling Sandra.

Igår blev det ingen uppdatering. Jag myste bara med älsklingen och tog det lugnt. Vi var på verkstan och bytte till vinterdäck på hans bil och städade ur den lite. Det har snöat här uppe i norrbotten förstår ni. Så igår var det glashalt på vägarna. Vinterdäck var ett måste om man säger så. Älsklingen tyckte det var kul med snö, han for och sladdade en massa. Själv hatar jag det. Det är bara någon minusgrad ute och jag håller på att frysa ihjäl. Ändå har jag vinterjacka på mig. Hur ska det gå när det är 25 minus ute? Fyfan...

Snart kommer han hem iallafall. Sen ska vi fara till hans mor i helgen och bara ta det lugnt.

Själv mår jag fortfarande dåligt. Jag mår illa och är snurrig i huvudet. Det flimrar för ögonen då och då och vill bara springa in på toa för att jag blir så illamående.

Måste ju berätta att jag tog en välbehövd fika med min älskling Sandra idag. Vi har typ inte setts på evigheter, inte ensam iallafall. Så vi satt och skvallrade som vanligt och fyllde i det vi missat. Saknat henne!

Jag och min älskling. <3


Kommentarer
Postat av: janina

sv: Tack älskade du, jag blir så glad av att veta det. Jag älskar dig vännen och jag kommer även jag att alltid finnas för dig <3

2010-10-15 @ 17:55:30
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Em

sv: jag förstår det! svimma är inte kul, det kan jag lova.



vad ska du göra i helgen då? :)

2010-10-16 @ 09:32:39
URL: http://pezone.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gullis! Vi måste ses til veckan igen!

Vi har en hel del kvar att prata om.. ;) Hihi

2010-10-16 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0