Helgens planer och världens bästa bok!

Nu börjar klockan bli mycket och jag tänkte gå och lägga mig. Imorgon far jag till min älskling och sover där. Sen blir det en helhelg hos min älskade, underbara, söta och gooa mormor! Jag längtar såååååå. Under de fem år som jag och Andreas varit tillsammans har vi mest umgåtts med pappas och min lådsasmammas släkt. Och det är så oerhört viktigt för mig att han lär känna min släkt på mammas sida också eftersom de är en stor del av mig och de betyder nästan allt. Han har klart träffat nästan alla i min mammas släkt. Men i helgen har mormor byggt ut "stugan" som hon nu flyttat till och det är invigning av utbyggnaden i helgen och en massa av mammas släkt kommer. Ska bli superkul!

Nu ska jag lägga mig i min mysiga säng, prata med älsklingen och sen ska jag läsa ut världens bästa bok! Fallen Ängel är verkligen en bok jag rekommenderar. Den är ungefär som Twilight men ändå om något helt annat. Berättelsen är ganska lik och fruktansvärt spännade och passionerad! Det är med sorg i hjärtat som jag nu ikväll kommer läsa de sista två kapitlerna. Sen ska jag och Marléne gå på biblioteket imorgon och se om de har den engelska boken inne. Den blir så mycket bättre när man läser den på det språk den först skrevs på, om man nu kan läsa det språket. Läs den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0