Let it be.

Jag har överlevt ännu en måndag. Proppat i mig middag för en stund sedan och nu ska jag smälta den för att sen ta mig ut på en promenad. Tänkte låna min lådsasmammas gångstavar så att jag får lite extra träning. Ska bli spännande om jag nu väl tar mig ut, haha.

Helgen spenderades med älsklingen som vanligt. I fredags var vi och såg på Resident Evil: Afterlife 3D. Den var faktiskt väldigt bra. Men tyvärr så blev det nå gorm med våran bokning. Jag frågade Andreas om han tittade noga på när man skulle ta ut biljetterna. Vanligtvis är det senast en halvtimme innan filmen börjar. Men det var ju premiär och då brukar man få hämta ut biljetterna dagen efter man bokat och han bokade i onsdags. Så när vi skulle ta ut biljetterna så fanns det ingen bokning i hans nummer. Jag antog att han var tvungen att hämta ut dem i torsdags men nej, han var absolut säker på att han kunde hämta ut dem en halvtimme innan filmen började. Jag tror faktiskt jag hade rätt, haha. Så vi fick andra jätte dåliga platser. Vi fyra fick inte sitta sitta bredvid varandra. Simon och Kajsa satt en rad ovanför oss. På rad tre och två, längst ut på kanten. När väl filmen började hade ingen kommit och satt sig på de fyra platserna bredvid Simon och Kajsa så vi satte oss där. Platserna var iaf lite bättre. Men det var första gången jag såg 3D film och det var ashäftigt. Det dåliga var att texten ibland blev dubbel, men annars skithäftigt. Glasbitar och blod som flög på glasögonen, haha.

Sen i lördags for vi till hans mor och sov där tills igår. Och sen tänker jag inte änns skriva något om röstandet och hur det sen blev, usch.

Har lite mer att berätta men det tar jag i ett annat inlägg. För långa inlägg är jobbiga att läsa, speciellt när det bara handlar om vad han gjort och ska göra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0