Skeppsvrak.

Jag stressar på som vanligt. Har hur mycket som helst att göra. Så man kan säga att ha projektarbetet klart gjorde inte ett smack. Pressen försvann över helgen, nu är den tillbaka. Just gjort klart en engelska uppgift som ska diskuteras på onsdag, så de är skönt. Sen är det den där jävla engelska rapporten som MÅSTE göras. Jag har börjat på den, men jag är helt jävla värdelös, jag kan inte, har ingen motivation eller insiration just nu. Leta jobb har jag inte gjort ännu, hej arbetslöshet tjej efter studenten. Studenten ligger och kryper där och allt måste fixas inför den. Att allt skolarbete ska vara klart innan den 22 maj då jag far till Alanya. Körkortet. Balen. Prov, inlämingsuppgifter som ska göras och inlämnas efter påsklovet, som jag inte änns börjat med. Slutproduktionen som ska redovisas om en månad. All resterande musik på skolan som måste läras in och framföras. Jag lever i ett helvete just nu. Det här är verkligen jättemycket för mig. Och jag har aldrig varit så här skoltrött förut. Jag är ständigt arg och irriterad. Ständigt påväg att brista i skrik och gråt. Jag är ett vrak. För att inte tala om min dåliga mage. Magkatarr och IBS, HÄRLIGT! Huvudvärken som alltid kommer oväntat. Klaga, klaga, klaga. Fan vad jag är bra på att klaga. Jag orkar inte. Jag vill typ hoppa av skolan...fyfan. Jag vill gräva ner mig i min säng och stanna där tills jag far till Alanya då allt är över, fyfan vad skönt! Jag längtar så jävla mycket till påsklovet, så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Får du tabletter för ibsen? Det är samma som jag har så om du vill ha tips på vad som funkar i matväg är det bara att säga till! Lycka till med allt jobb!

2011-04-13 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0