Drömmen om Theo.

Bara för att jag skrev ner mina tankar igår så drömde jag att jag var gravid inatt/imorse. Jag var höggravid och skulle in på BB för att föda. Och hips vips så har jag ett barn på bröstet. En pojke, en liten Theo. Han såg verkligen ut som en Theo. Jag sa till min lådsasmamma att jag inte minns förlossningen alls. Men hon sa att det är så det blir när man får barn, man glömmer bort allt annat. Åh, sa jag, då ska jag skaffa mig fler barn när jag inte kommer komma ihåg hur ont det gör. Sen sa hon till mig att jag tydligen hade spruckit nån cm också, huvva. Det är väll något jag kommer måsta vara beredd på i verkliga livet, men det är det säkert värt!
Men han var så underbar! Min lilla snutte Theo! Andreas såg väldigt stolt ut. Han vill nämligen ha en pojke, haha.
Drömmen följdes av att vi for hem från BB, Theo blev lite större och lite större. Jag ammade honom och tog hand om honom. Innan jag vaknade hade han lärt sig säga mamma. Åååååååh!
Och sen gjorde min kusin som ska ha barn i sommar, mig ännu deppigare, fast på ett bra sätt. Hon ska på ultraljud snart och få se sin lilla snuttis. Fusk, fusk, FUSK! Men är grymt glad för deras skull. :)

Aja, snart kommer Andreas hit. Man är ju ledig imorgon så han ska komma och sova, snoozigt! :D

Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0