Foxy Curls

Igår hade Piratebay stängt ner sidan totalt, vilket blev katastrof för mig. Jag kunde inte ladda ner någon film. Och jag ville verkligen se Casanova som jag missade i fredags! Men, nu funkar det igen, hihi! Så ikväll ska ja se den!

Jag tänkte gå upp tidigt idag. Somnade om efter alarmet, såklart. Så jag missade en massa timmar sol.... Men jag ligger ute nu och solar för fulla muggar. Nackdelen är att jag blir så jävla rastlös! Sen är jag den som inte klarar av för mycket värme. Jag svimmar faktiskt. Har aldrig svimmat, men oj vad nära det har varit en del gånger. Så nu ska jag fylla en flaska med saft och sen lägga mig igen!

Ikväll blir det att äta i stan med min lådsasmammas släktningar från New Zealand som är i Sverige på besök. Då ska jag testa mitt nya Foxy Curls medel till håret som jag köpte i förrgår!


Kommentarer
Postat av: towe

tankafetast.com och tankaner.com funkar ju annars? ;d

2011-07-28 @ 17:53:36
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: jo jag testa det, men då återkom jag bara till pirate, konstigt... men det funkade ju idag, hihi!

2011-07-28 @ 22:59:19
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0