Mysigt i Umeå.

Nämen hallå, de var inte igår. Jag har det superbra här i Umeå. Vi har myst, ätit gott och haft det väldigt roligt! Idag for vi till stranden och satan vad hett det var! Sjukt, så när vi kom hem så duscha vi och sov middag. Vi var så himla utslagna av värmen. Nu åt vi middag för ett tag sedan och vi ska göra oss klara för att dra till Allstar och festa, hihi! Däremot åskar och regnar det nu så det är väldigt kvavt. Men de gör inget!

Imorgon far jag som sagt hem, vilket ska bli tråkigt för jag har haft det så mysigt här. Men jag saknar min älskling, så de ska bli skönt att komma hem också.

Nu ska jag börja göra mig klar, in i dimman!


Kommentarer
Postat av: janina

Hahahaha sova middag, påminner lite om nattivalen ;)

2011-07-25 @ 13:12:38
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0