De säger de var bättre förr.

Sent inlägg. Ska snart gå och lägga mig. Men jag har en känsla av att jag inte kommer kunna somna alls. Idag har jag nämligen sovit alldelens för länge. Jag skyller på Andreas. Han gick upp vid 9 tiden för att han hade så ont i kroppen. Jag hade ställt alarm på 12.30. Jag vaknar, somnar om osv. Tillslut så väcker han mig och säger att klockan är 20 i 4............ Jag flög upp ur sängen och fick världens sämsta "morgonhumör" och skällde ut honom. Arg var jag. Han hade tydligen slagit av mitt alarm när jag inte reagerade när det ringde. Tack älskling, tack så himla mycket.

Aja, här hemma har jag tvättat kläder för tågfärden jag ska ta ner till Umeå imorgon. Jag har även skönhetsbehandlat mina naglar. Utnyttjade mitt frensh nail-kit som jag köpte för någon vecka sedan. Har inte velat använda det då naglar gått av här och där. Vänster hand ser verkligen bra ut, när höger inte ser så bra ut, haha. Äh, he får duga!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0