Rastlös.

Okej, jag börjar komma tillbaka lite nu. Internet funkar igen hos oss, vilket betyder att tv:n också funkar! Men, min dator är fortfarande trasig. Så jag sitter på våran gamla dator, vilket går väldigt bra eftersom internet är bra! Det går inte segt, hallelujah! Däremot så är ljudkortet trasigt, så inget ljud.... Och jag som är så sugen på sök-och-finn! Blööö!

Så, jag är ensam hemma, förutom min lilla vovve som sover så sött. Men, jag har astråkigt! Det jag borde göra är att städa lite i mitt rum. Men det tar jag imorgon. Har inte riktigt återhämtat mig från de tre, något berusande, tre veckorna som varit. Senare ska jag övningsköra lite, så det ser jag fram emot! Men just nu vill jag ha något att göra! Jag var faktiskt ute igår och gick 8 km, DE NI! Jag skulle kunna gå ut och gå nu. Men när man är så otränad som jag är så vill jag ta det försiktigt. Plus att jag spottade slem och hostade igår när jag gick. Så vill inte riskera att bli mer sjuk. Så idag tar jag det lugnt med min framtida träning, haha. Kanske ska till byn senare och gå en sväng med Sandra, vi får se!

Men vad ska lilla jag hitta på nu? Finns säkert inget på tv att se. Ska kolla in det när jag uppdaterat här. Nä, måste hitta på något att göra. Det var länge sedan jag var så här rastlös! Åh vad jag vill spela sök-och-finn... :(

Hittade denna bland alla mina gamla bilder på datorn, så liten man varit!


Kommentarer
Postat av: janina

Saknar dig redan massvis din lilla skrutt! :D

2011-06-16 @ 17:27:17
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0