20 mars 2011

Och så var ännu en helg över. Herreguuud. Jag vill ha lov, en långt lov!

Jag och älsklingen är hos svärmor just nu och ska precis börja röra oss till honom. Vi har haft en otroligt lugn och skön helg. Har hunnit med att shoppa lite. Ett linne från Monki och fyra par trosor. Och som ni vet så orkar jag aldrig lägga upp bilder på det jag inhandlar, så det lär ju inte bli nu heller, haha.

Och så måste ni ju hålla tummarna för Luleå nu. DE MÅSTE VINNA!

Den här veckan vet jag inte om jag kommer uppdatera alls. Denna vecka kommer lilla jag sitta med läxa, varje dag! På torsdag ska vi redovisa vårat projektarbete. Snart är det över, THANK YOU LORD! Amen.

Sen så är det ju den 20:e idag. Vilket betyder att jag och Andreas har varit tillsammans i 5 år och 7 månader. Det är bara 5 månader kvar så är det hela 6 år, MY GOD! Hallelujah. Amen. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

PRAIIIISE THE LOOOORD !



Sena gratulationer btw : ) hihi, tänka sej... 6 år. Damn !

2011-03-21 @ 22:21:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Olafmariann

Nice site, keep up the good work!

2011-11-17 @ 10:20:07
URL: http://olafmariann.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0