"Ett brev till mamma"

Såklart så försov jag mig imorse, eller vad man ska kalla det. Kom några sekunder sent till sändingen, men, jag har ju faktiskt reportaget på datorn, så jag har ju lyssnat på de. Men jag hade velat höra vad "radiogubbarna" sa innan. Det enda jag stör mig på det här är att jag typ säger LIKSOM hur många gånger som helst, och jag hatar ordet LIKSOM, hatar att det kommer från min mun, för jag är inte nån jäkla nollåtta. Jag är en stolt norrlänning och stolt över min dialekt, som typ inte kommer fram alls i de här reportaget. Men, jag var ganska nervös, för min röst är skakig, haha. Aja, farmor och farfar är här, så jag ska göra mig frukost när det sänds klart. Väldigt kaffesugen! :) Sen se om jag får några nya besökare! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

åh jag missade just, mamma ringde och berättade att hon hört på jobbet ;o men, jag ska lyssna på nätet sen tänkte jag !

2011-11-03 @ 10:55:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0