Kämpen.

Lördagen lämnade spår efter sig. Jag har ont i hela kroppen och krasslig i halsen. Med lite kläder ute i kylan blir de så. Plus att jag slängdes hit och dit på dansgolvet när Eric Amarillo stod på scenen. Slog en vurpa på efterfesten också så uppskrapade knän har jag igen.

Sitter hos älsklingen just nu och längtar tills han kommer hem. Jag hann bara landa i hans säng igår så somnade jag. Från 20.30 till 10.30 har jag sovit. Så utvilad är jag, men kroppen värker. Som pricken över i:et så kommer jag nog vara riktigt sjuk om några dagar. Så det blir ingen kör för mig ikväll.

Men jag ska inte klaga, för jag hade så himla kul! Man får bara ta emot konsekvenserna med ett leende, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0