Röra på arslet.

Imorgon (idag) får jag äntligen röra på arslet, till Andreas. Brukar ju egentligen vara där måndag och tisdag. Men han visste redan förra veckan att han kommer jobba över några timmar under dom dagarna. Så imorgon (idag), äntligen, får jag snooza på honom. När vi är så vana att sova med varandra mån och tis har det känts tomt att sova utan någon. Mot för att de är ganska skönt ibland. Kunna breda ut sig så mycket man vill utan att få en armbåge i huvudet eller ryggen. Så jag får röra på arslet, men jag får även fixa till mig. Sitta i Andreas tröjor och mina flanell pyjamasbyxor varje dag är inte så charmigt. Men, varför ska jag klä upp mig och svetta bort kläder när jag bara sitter hemma? Praktiskt ju.

Idag använde jag de sista av min toningsinpackning jag använt på håret så att färgen ska hålla lite bättre. Så från och med nu kommer mitt hår bara bli ljusare och ljusare. Blö. Jag kommer nog förbli rödhårig ett tag, jag trivs jättebra i det! Vilken tur att jag ska börja plugga i januari då, exprimentera med håret, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0