Soon.

Jag vaknade imorse och kände att jag är desperat till att börja starta om på nytt. Därför kommer jag inom en snar framtid att sluta skriva i den här bloggen och börja skriva i en helt ny. Jag känner att jag ändå skrivit ut nästan allt jag behövt i den här bloggen. Så det är med lite sorg i själen som jag erkänner att den här bloggen kommer avslutas. Man kommer däremot få fortsätta följa mig i min nya blogg (som jag snart ska skaffa) som inte kommer handla om så mycket sorg och smärta. Utan om mig. Min framtida karriär. Mitt framtida liv. Mina passioner. Flytta hemifrån. Osv. Osv.

Skulle det vara så att jag skulle behöva skriva ner något här igen så kommer jag göra det. Den här bloggen kommer alltid att finnas kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0