By the spirit.

Gårdagen blev mycket lyckad! Vi åt inne i byn och sen vidare till mig för fest med massa trevliga personer. Lilla Diva var SJUKT söt! Kul att få träffa min kära Janina igen och få tillbaka min älskade skinnjacka som jag glömde där i somras, haha. Vi spelade kinect och sjöng singstar, så idag är jag lite hes och är väldigt lämmen i kroppen, träningsvärk alltså. Fick några sovgäster också. Vi höll igång fram till morgontimmarna. Så jag har inte fått mycket sömn inatt. Kanske till och med går och sover med Andreas ikväll, vid 9 tiden, haha.

For ner till byn idag och fikade hos Fiia med Sandra. Nu sitter jag hos Sandra och bara känner lugnet. Ska hem snart och göra middag åt mig och A. Tror de blir köttbullar och makaroner. Sen måste jag städa lite också, pust...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0