1 dag kvar!

Idag steg jag upp 09.50! Helt otroligt. Men jag hörde ljud från Emils rum som lät som GH3. Så jag förmoda att Tova fått spelet i födelsedagspresent. Så jag gick upp och gjorde mig frukost, var svin hungrig. Sen satt jag mig och såg på när pappa försökte lära sig spela. Han höll på att trycka sönder knapparna, haha! Sen gick jag och duschade. Det var väldigt skönt. Kände mig så jäkla äcklig. Och sen har jag suttit och spelat jag med. Har ont i handleden, haha.

Idag så blir det att fira Tova. 10 år är hon nu. Äta tårta och andra godsaker. Andreas kanske kommer idag också. Har bjudit honom på tårta iaf. Annars kommer jag ju vara med honom imorn. Men jag saknar honom så himla mycket att jag vill att han kommer idag ockå, hihi. Och imorgon har vi varit tam i 3 år! Det låter så himla länge, och det är det ju också. Men det känns som att vi bara varit tillsammans ett år kanske. Shit vad tiden ska gå fort alltså! Och tänkt när det är 4 år, och 5! Herregud, haha. Var igentligen tänkt att vi skulle köpa ringar till 3 årsdagen. Men det blev inte så. Älsklingen måste lägga pengar på annat som är viktigt. Och de accepterar jag. Haha, jag bara går och väntar och väntar på att vi ska förlova oss. Men nu har vi bestämt att göra det på nyår. Jag har lagt undan pengar till ringar och ska inte röra dom föränns vi ska och köpa ringar. Har bett pappa ta dom så att jag inte rör dom. Annars kommer jag säkert ta därifrån. Hehe.

Imorgon ska vi på Ban Thai och äta finmiddag. Mer har vi inte planerat. Jo, vi ska köpa en present till oss var. Men det gör jag inte imorn. Presenten får han när jag fått mer pengar. Och jag fick ju vänta 5 månader på min födelsedagspresent så nog vet jag han kan vänta nån dag. haha. Undrar vad han ska köpa till mig. Han vet vad jag ska ge till honom iaf. Men det avslöjar jag någon annan gång^^.

Fick veta att vi kanske ska till Andreas stuga i helgen. MYS! Det är inte säkert än men svärmor var så sugen på att fara dit, hihi. Perfekt, en sista myshelg innan skolan börjar.

Uppdaterar senare!

Pussbay. <3

Kommentarer
Postat av: anna

hahah, nä menare! ;)

2008-08-19 @ 14:56:28
URL: http://aandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0