Dad, I want my drums now!

Jag håller på att bli galen. Jag vill ha trummor nu! Jag saknar verkligen att spela, det är sjukt! Nu vill jag börja skolan så jag får spela nån jäkla gång! Att jag vill till skolan är ju också sjukt. Jag som hatar skolan! Men jag håller på att bryta ihop. Jag vill spela! Ska gå ner till pappa nu och tjata på honom att vi ska fara och köpa trummor åt mig. Dom är ju inte så himla billiga men jag måste ha trummor, NU! Och jag gör ju inte situationen bättre när jag sitter och ser på när Travis Barker spela trummor på youtube. Ska gå på blocket nu och se om det finns nå billiga och bra trummor. För jag är desperat!

Kommentarer
Postat av: anna

och du är grym på att spela minsann! ;p

2008-08-18 @ 23:14:13
URL: http://aandersson.webblogg.se/
Postat av: anna

joho, det jag har hört iallafall! ;p men tveka inte!

2008-08-19 @ 00:25:50
URL: http://aandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0