Inge mer karusell för min del.

Hejhopp gummisnopp!

Begravningen gick väll ganska bra igår. Visst jag grät, det gjorde ju ont. Men moster var värst. Ojoj vad hon är känslig alltså. Men mormors syster grät inte ett dugg. Hur orkar hon vara så stark? Jag orkade inte änns hålla imot. Sen sprack det också när jag kom fram till mammas minnessten utanför kyrkan. GAH! Sen vart det bättre, vi käkade smörgåstårta och prinsesstårta. gottgott! Sen for jag och moster till mig så jag kunde byta om sen for vi till lule. Jag gick omkring med henne nästan hela kvällen. Vid halv 12 så vart hon lite less så hon gick till storasyrran och väntade på mig där. Så jag gick och var med Simon och Josefin. Vi såg Millencolin, iiisch så bra dom var! Jag och moster såg också E.M.D, hahah! Sen träffade jag en kompis som flyttat tillbaka till sthlm och sen träffade jag min morbror Mikael. Fast sen bestämde jag mig för att åka karusell och det skulle jag verkligen inte ha gjort. Mådde illa tills jag somnade igår, usch. Trodde seriöst att jag skulle spy i bilen, men det gick bra.

Nu ska jag ta en buss till min sömntuta. Han ligger säkert och sover så sent som han gick och la sig. Sen ska vi till svärmor och göra oss iordning där och sen blir det kalas!!! WINNERBÄCK, I'M COMING! Yey! Men men, nu måste jag skynda mig över till "mormor" för hon ska skjutsa mig till bussen. Hör gärna av er ikväll om ni har lust att träffa mig!

Puss&Pill, jag vet vad du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0