My day.

Nisse ville på alko idag så jag och älsklingen följde med honom dit. Vi åt på frasses, blä. Det var inte så himla gott, dipperna var så äckliga. Sen kom älsklingen till mig en sväng för att äta tårta. Mer hann vi inte göra för han skulle fara hem med nisse. Så jag satt mig och spelade GH3 igen tills Emil skulle gå och sova. Och nu har jag bara sett på Sex and the City och glott in i datorn.

Imorgon eller snarare idag så firar jag och älsklingen 3 underbara år tillsammans! Jag kan knappt förstå att det verkligen är 3 år! Herregud alltså! Åh, vad jag längtar tills vi sitter mitt imot varandra och äter en romantisk middag, hihi.

Jag hoppas verkligen att morgondagen blir perfekt!

Älskar dig så himla mycket Andreas! Puss! ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0