3 underbara år med dig. <3

Hejhej.

Jag har precis kommit hem från svärmor. Igår så firade jag och Andreas 3 år tillsammans! En jätte mysig dag. For på Ban Thai och hade en romantiskt middag. <3 Sen gick vi och hyrde två filmer. En åt oss var, haha. Han tycker om sträckisar och jag komedier. Så han tog nån äcklig ailenfilm, kommer inte ihåg vad den hette, något med Deep. Och jag tog 27 Dresses. Båda var väldigt bra. En helt underbar kväll om man ska beskriva den med "korta ord".

Idag hade älsklingen teoriprov som han inte klarade, väldigt synd. Sen for vi till stan och jag kollade på en skinnjacka. Har velat ha en länge och när jag prata med Ebba idag så sa hon att hon beställt en så jag bestämde mig för att jag också ska köpa en. Hittade två modeller som jag tyckte om. Men den som jag tyckte om mest fanns inte i XS eller S. Men jag la undan en på Diva som var ganska fin. Ska prata med pappa ikväll om jag får fara och köpa den imorn. Om jag inte hittar en snyggare på stan vill säga, hehe. Fast skulle behöva en M runt brösten och resten XS. För alla satt satans tajt. Och jag som inte änns har stora bröst. ;S Konstiga modeller helt enkelt. Eller så kanske skinnjackor sitter så, jag har ingen anning, hehe. Sen for vi och hem och gjorde mat. Efter det tog vi 17.10 bussen. Älsklingen for hem för att han skulle vara med Alex och jag for hem för att jag måste ha mer kläder till imorn då vi ska tillbaka till svärmor. Det är väll lika bra att sova hemma ikväll, för vi kommer ju ändå sova med varandra hela helgen. Det blir nog inte stugan i helgen. Det ska tydligen bli dåligt väder.

Åh, jag kan knappt fatta att vi varit tillsammans i 3 hela år älskling. Jag kan bara inte fatta det. Jag blir helt pirrig i kroppen då jag tänker på det. Är så himla kär i dig. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig. Det skulle kännas så tomt och meningslöst. Du betyder så mycket för mig. Du är det bästa som har hänt mig. Längtar så mycket tills vi ska förlova oss. Är så himla tacksam att jag har dig. Annars skulle jag aldrig orka med mitt liv. Och det är ju otroligt att det hållit så länge mellan oss. Helt otroligt! Jag hoppas du vill leva resten av ditt liv med mig, för det vill jag. Du är ju min lilla bäbbish, kommer du alltid att vara. Älskar dig så oerhört mycket Andreas, av hela mitt hjärta! <3

Nu ska jag gå och spela GuitarHero3, hehe. Har börjat spela på Hard nu.

Kyss, älskar dig snutten. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0