Bra och dåligt, som vanligt då.

Tisdag idag. Var meningen att jag skulle träffa älsklingen på morgonen, men seg som han var så kom han precis då hans buss kom så han var tvngen springa till den. Gjorde mig ledsen. Hade stigit upp bara för att träffa honom, annars hade jag sovit till 8 och tagit 9 bussen. Var död som en get imorse. Tillbaka till mina beskrivningar av djur. Iallafall så for jag till skolan. Svenska första lektionen. Hade lite ångest eftersom jag inte skrivit novellen. Men hon frågade inte efter den. Hon har ingen koll alls, och tur det. Film såg vi också. Pans Labyrint. Fick mig att ändra mig och bli glad igen eftersom jag skulle missa något roligt på skolan om jag tog den senare bussen. Filmen var skitbra! Hur läskig som helst och förstår varför den är från 15 år. Även om den var på spanska så var den skit bra! Höll seriöst på att svimma där ett tag. Nåja, efter det så har vi haft rep. på eos-projektet. Har föreställning på torsdag både på förmiddan och på eftermiddan. Varit väldigt irriterad för att det varit gnäll och ändringar hela jävla dan. Ville slå huvudet i borden och skjuta mig själv. Och sen när jag for hem så ringde A-K och sa att jag måste vänta på busstationen ett tag för att hon skulle hämta bilen på verkstaden. Och klockan hann bli mycket så jag hann träffa älsklingen när han kom med bussen. Fick jag träffa honom iaf! <3

Nu ska jag börja skriva på min novell. Får tyvärr gå över till gammeldatorn för att word programet är sepe på bärbara.

Nu ska ni få se något riktigt läskigt. Vågar inte se hela själv. Men ni lär få bromsspår i trosorna eller då, kallsongerna. Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0