Vi komma, vi komma från pepparkakeland!

Jag och min novell funkar inte bra ihop. Dags att ta en pause innan vi fortsätter. Usch, har aldrig någon fantasi när jag väl behöver den.

Bakat pepparkakor har jag gjort idag! Så det luktar jul hos oss just nu. Bara granen som fattas! På tala om jul. Jag har inte skrivit en "önskelista" än. Alla vet ju att jag vill ha trummor och lite fina saker till mitt rum. Sen är det väll det vanliga, pengar och presentkort. Måste fundera på det också. Fast har inte tid just nu. Har typ aldrig tid. Det här eos-projektet tar upp all tid och alla andra läxor och älsklingen då förståss, men det är ju inget fel med det, tycker ju om att spendera min tid med honom.

Ska vara med honom imorgon förästen. Tror jag iaf. Hoppas på att sova också!

Nu House!

Natti! <3

/F.

Kommentarer
Postat av: Ogg

Svesse e svart som en pepparkaka ;>

2008-12-04 @ 23:49:42
URL: http://adiction.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är mysigt att baka pepparkakor! Även om man typ äter upp halva degen. Haha :)

2008-12-05 @ 17:09:24
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0