När kommer detta ta slut..?

Kom hem för ett litet tag sen. Jag och älsklingen har bara tagit det lungt och mått gott.

Nu ska jag ser om vi har nå gott hemma. Är sugen på något men vet inte vad.

Imorn blir det att fortsätta måla igen, och jag ska upp på den stora stegen, blä! Som tur är så ska Helena hjälpa mig där det är väldigt högt där jag inte vågar upp. Så det känns skönt iaf. Kanske inte blir så mycket målande i veckan. Det ska bli så dåligt väder. Vad smhi visar iaf. Ska kanske ut med farmor och farfars segelbåt på onsdag med the family. Just nu känner jag mig inte så sugen. Helst inte med min familj. Får se hur jag gör, jag slipper måla iaf. Men skulle vela få klart skiten.

Just nu mår jag inte så gott. Skulle lika gärna kunna köra en kniv igenom hjärtat och jag skulle inte känna nån mer smärta än vad jag redan har. Fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0