Sömntutan min. <3

Hallå.

Just nu har jag lite småtråkigt. Andreas ligger och sover i min säng, det har han gjort ett tag också. Stackarn som stigit upp klockan 6 idag. Ska låta han sova ett tag till. Idag for jag ju till stan för att köpa min bikini som jag lagt undan. Och det var ju ett tag till bussen skulle gå hemåt. Så jag gick runt på lite affärer och hitta mig lite smått och gått. Det bästa inköpet idag är ett par råsnygga skor. Dom var på rea och kostade endast 49;- Japp, ni läste rätt. Är väldigt nöjd över dom. Köpte mig 2 linnen, ett par örhängen, skorna, mascara och bikinin då. Är väldigt nöjd faktiskt. Sen for jag till Persön. Så skjutsade Nisse oss hem till mig. Och sen dess har vi bara sett på tv och Andreas somnade. Hovva, han är så söt när han sover. Ligger med öppen mun och dreglas, snarkar och pratar i sömnen, haha. Det är min sömntuta de, thihi. Och imorn far han till sin fucking jävla stuga. Vill inte att han sa åka. Jag vill inte vara utan han i helgen! ÅH! Ikväll så skulle vi se på Terminator 3 typ. Vet inte om den är bra men Andreas ville se den iaf. Aja, nu ska jag gå och titta till min lilla bäbbish.

Baay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0