Bring me happiness?

Onsdag eftermidda.

Kom hem från skolan för ett tag sen. Fyfan för den. Det ända som varit roligt var att få spela trummor i en timme. Hade lite kramp i armarna, men när jag väl börjat spela så vill jag inte sluta, för jag älskar det. Bara halvsovit på lektionerna och inte gjort ett piss. Men ville inte fara hem, ville igentligen inte vara kvar på skolan heller. Det har känts som att jag ska svimma hela tiden. Mitt huvud vill sprängas, mina ögon svider och hela kroppen gör ont. Vill bara lägga mig ner hela tiden. Fantiserat om att det ska ploppa fram en 180:s säng framför ögonen på en, med stora fluffiga duntäcken och flanell lakan/påslakan/örngott och stora mjuka kuddar så huvudet sjunker igenom. Hojja! Och det ända jag får framför mig är en ful äcklig hård stol som man får träsmak i röven av. Och så skicklig som jag är så missa jag bussen idag. Det gjorde Antonia och Moa också. Så pappa kom och hämta oss och skjutsa dom till Antonia.

Det är ändå skönt att få komma hem. Man vill alltid hem efter skolan, vad ska man annars göra? Men på ett sätt så ville jag inte hem, för det finns ingenting att göra och jag orkar inte plugga. Har matteprov imorn. Har typ 50 tal att göra. Fyfan för det. Och när man inte har något att göra så blir allt åt helvete. Hata!

Ge mig lycka! Jag är så jävla trött på detta eviga deppande. Gör något så jag blir glad. Gör något så allt blir bra. Vill att något riktigt roligt ska hända. Så man bara liksom; YEEEEEEEEEEEEEY!!!! (Fjortis? Haha! Men jag är fan desperat.) Men jag får väll bara drömma som vanligt.

Nu tror jag att jag ska gå ner och se om det finns nå bra filmer som går på TV1000. Det verkade då vara nån bra som börjar nu klockan 16. Sen får vi se om jag orkar göra matte. Är verkligen inte sugen. :(

Prutt på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0