I don't wanna fall to pieces.

Idag hade jag inte lektion föränns 12.20. Så hade fått mer sovmorgon om jag bara vetat att Ulla var sjuk. Så jag och Anna tog 7:an och klev av på Kallkällan. Jag gick till älskling, och Anna gick till sin. Gosade i soffan. Sen mötte jag upp Anna, gick till henne för att låna dansbyxor. Tog bussen in till stan. Kom 10 minuter försent, ops. Hade dans, skit kul! Sen bild. Och sen var min dag slut. Så jag och Anna gick till bussen igen. Jag gick till min älskling och hon till sin. Jag och älskling gjorde tacos. Myste tills det var dags att fara till tågstationen. Blä och fyfan. Ville gråta då jag gick därifrån. Så nu har han farit till södra Sverige igen. Men som tur är att han kommer hem på söndag. Men jag hatar verkligen när han far och reser med sin skola. Riktigt HATAR det. Mår åt helvete då. Så ni kan ju gissa hur jag mår nu. Har iaf gjort lite matte. Var så illa tvungen. Har prov på onsdag. Om jag bara räknar det jag har tänkt räkna imorgon så hoppas jag att det går bra.

Mitt rum börjar bli fint nu. Nu ska bara min lilla gaderob byggas och så ska det in en skrivbord. Sen kommer ju trummorna så småning om.

Något som är positivt är pappa äntligen ringt vårdcentralen. Tror jag fått en tid, pappa har inte sagt något. Vill inte fråga heller. Tänker inte förklara varför, vill bara inte. Behöver verkligen få komma dit så jag får ordning på mitt liv för en gångs skull. Vill glömma och gå vidare. Glömma allt förutom mamma. Det är de jag vill. Skulle vara underbart.

Nu blir det Thé igen. Tredje gången för idag.

Jag vill bära ditt namn runt mitt finger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0