; 10 dagar kvar!

Ellen har varit supergullig idag! Hon gjorde en låt till mig. Vet inte vad den heter, men den var mycket fin! EEHM! Hahaha. Tror jag aldrig skrattat så mycket. Brukar aldrig skratta tills jag gråter, men idag gjorde jag det. Jag grät och skrattade i fulla muggar, ojoj! Ska försöka häva in den på datorn. Men det är ju nå sepe med att föra över bilder och videoklipp till datorn. Måste ta och fixa det. Ska lägga upp den på Facebook, höhö!

Denna vecka är det hur mycket läxa som helst. Matte, engelska prov, svenska förhör och redovisning i samhälls. Men har onsdag, torsdag och fredag till att räkna matte på skolan. Satt för ett tag sen och försökte räkna, men jag var/är på så dåligt humör så det gick inte. Redovisningen har vi imorgon, hoppas fan på att den blir bra. Engelska provet tills på torsdag och svenska förhöret till fredag. Jag är verkligen ingen pluggmänniska. Hatar att plugga. Och jag är helt slut efter skolan. Orkar bara inte ta tag i det. Har suttit vid datorn nu en timme. Skulle igentligen ha tränat på glosorna. Men nä, det har jag inte gjort heller. Dom får fan ta och ringa från vårdcentralen snart. För jag pallar inte allt på en gång. Pappa sa att han skulle ringa i veckan. Han har inte gjort det än och jag förmodar att han kommer glömma bort det. Nu måste jag träna lite glosor. Sen ska jag hinna duscha också.

Älskar dig Andreas. <3

Kommentarer
Postat av: ellen

I made it outta love, älskling :)

2008-10-21 @ 22:36:01
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0