; 22 dagar kvar!

Idag hade jag InSå. Det gick väll bra. Vart arg på mig själv som vanligt när jag inte kunde vissa saker. Sen har jag varit på väldigt dåligt humör hela dan. Engelskan gick åt hellskotta. Fick jätte dåligt på glosorna, diagnosen och skrivuppsatsen som jag lämnade in förra veckan. Vart så jävla besviken på mig själv att jag nästan började gråta. Tänkte att jag var hela jävla värdelös på allting. Vilket jag fortfarande tycker. Efter skolan så for jag till Sandragumman. Vi gjorde lite saker till Fiias 18:s fest på lördag och så. Lyssnade på gamla godingar som alltid. Sen kom hennes man och vi såg bara på tv. Mys. Imorgon har jag ingen aning om jag har data eller inte. Är väldigt sugen på en sovmorgon imorn.

Aja, nu pratar jag med älsklingen och ska gå och krypa ner i sängen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0