; 25 dagar kvar.

Idag for älsklingen. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!! Känner redan att jag vill att han ska komm hem.

Skolfoto idag. Såg ut som en.... Ja det går inte änns att förklara, så ful var (är!) jag! Dansen idag var rolig. Vi fick komma på egen dans och våran var asbra. På bilden vart jag less. Läraren harkla sig hela tiden. Och nu menar jag inte ÖHM. Utan EEEIIIIHMMM! Och säkert 50 ggr på 40 minuter. Ville typ ta på mig mina öronproppar. Så gick jag på extramatten också. För ligger efter som fan. Har inte heller gjort svenskan som ska vara inlämnat imorn. Måste skriva 2 A4 om en myt som jag läst fast i modern tid. Har engelska glosor tills på onsdag. 45 stycken. Så skulle igentligen ha behövt träna på dom idag också. Jag är sistaminutenperson. ÅH! Så nu när jag skjutit upp på allt så måste jag plugga som ett psyk imorn. Och jag orkar bara inte. Har absolut ingen lust. Är så himla trött i kroppen, usch.

Och nu vill jag att ni ska hjälpa mig lite mer med att välja tapet! Det är bara Anna som hjälpt mig hittills. Kom igen nu!

Har en stor klump i magen. Och det beror på en stor osäkerhet. Ska jag tro eller inte tro? Det är något som inte stämmer iaf. Och jag brukar ha rätt med mina misstankar. Usch, det här är inte roligt. Orkar bara inte med det just nu.

Bay.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska tro gumman! ring mig imorgon

2008-10-06 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0