I'm better daddy!

Jag har precis kört en duell mot pappa i GH3. Jag som dock inte spelat det på typ 3 veckor. Förra gången vi duellade så van jag. Nu ville han köra samma låt, Dragonforce på easy. Och eftersom han nöter den varje dag så van han den. Och retsticka som han är så sa han; slog jag dig? Jag med en sneblick på honom. Och så kommer hans fula fnitter. Ha ha, jätte kul. Sen körde vi 3 till låtar på medium och jag vann alla 3 såklart. Eftersom pappa har så små, tjocka och klumpia fingrar. HA HA DADDY! Som tur är så har jag inte ärvt hans fingrar. Jag har långa och smala, hähä.

Nu ska jag gå och natta brorsan för daddy och a-k är på basket.

Bay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0