En pluggis, naaaat.

Det är lördagkväll och den spenderar jag själv hemma med NK boken framför näsan. Visst låter det härligt? Ska ta en lite pause och se en film på tv. Imorgon blir det också plugg tills jag somnar. Usch. Och på måndag är det skola igen. Jag vill verkligen inte. Längtar så himla mycket till sommarlovet. Hoppas man får något av jobben man sökt också. Och i veckan eller nästa vecka får jag veta om jag kommit in på frisörlinjen.

Jag och Andreas hade det bara mysigt igår. Såg på Kill Bill vol.1. Trodde vol.2 skulle vara idag, men det blir väll nästa fredag. Till middag åt vi potatisklyftor och fläskfilé grytan från igår. Mycket gott var det!

Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt här hemma.



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så fin bild! :)

2009-04-18 @ 20:00:42
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0