Det vanliga snacket innan skolan börjar.

Ja hörni, imorgon börjar skolan om igen. Både bra och dåligt. Det är bra för att jag får träffa alla klasskompisar igen. Bara träffat en del under lovet, men inte alla. Knappt haft tid till att vara med dom och det har jag haft dåligt samvete för. Hoppas det blir bättre nästa sommarlov. Att man träffas mer. Jag och Anna ska gå och fika efter samligen och så. Så vi ska få med så många som möjligt på en fika. Det kommer bli mys. Ta en chailatte, det var väldigt länge sen!

Det dåliga med att skolan börjar igen är dom vanliga anledningarna. Jag vill ha mer lov, vill sova mer och samla mer energi. Jag vill bada och sola på stranden mer. Jag vill ha mer sommarvärme. Jag vill ha mer sommar helt enkelt. Det är så fruktansvärt irriterande att sommarlovet och alla andra lov ska gå så snabbt. Man hinner ju knappt samla energi! Och det känns som att det kommer bli ett jobbigt år. Börjar ju som sagt 2:an och då vet man att man har hela 2 år kvar av gymnasiet. Nä, jag är inte taggad alls!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, min uppfattning om skolstarten exakt typ. du tog orden ur munnen på mej :D <3

2009-08-23 @ 23:51:23
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0