Lyckad kväll.

Gårdagens planer blev inte alls som jag och Sandra tänkt oss. Det blev en liten ragg med Amelia och Cassi. Sen hyrde vi film, The Proposal. Sedan ville Sandra gå ut på en lång promenad. Stackarn har ju inte fått träna på jätte länge, så hon hade lite träningsabstinens, haha. Det var också bra för min kropp att få röra sig lite extra. Samla lite extra energi. Sen när vi kom in igen så slog vi igång filmen. Den var bra, men jag och Sandra ville se lite mer romantik, haha. Kvällen blev ändå lycklad tycker jag. Det var länge sen bara jag och Sandra tog det lugnt.

Just nu sitter Sandra och gör läxor. Jag själv ska till Andreas kväll. Hinner inte vara med honom i veckan för att jag har så mycket plugg. Så denna vecka kommer lilla jag vara irriterad och less, mer än vanligt. Joy!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, gissa om jag var sugen på att åka hem! Var bara för trött för att röra mig någonstans :P

2009-12-07 @ 17:20:19
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0