Min moster är min pussgurka!

Igårkväll som pappa hem. Äntligen. Han var lite skäggig, men jag tror inte att raka hakan är första prioriteringen i fjällen, haha. Men så farligt var det ändå inte. Han kom hem med en öring iaf, mums!

Min älskling har fått sig en bil, en volvo såklart! Vad annars? ;) Så det blir att ta den imorgon till han stuga. Jag längtar jätte mycket för det kommer att bli så mysigt! Ska ta en massa bilder den här gången. Jag tror min mormor är i sin stuga i Överkalix också. Ska ringa henne imorgon. Vill träffa henne, min moster Ida och hennes kille. Det var så länge sedan. Har inte träffat Ida på ett år. Så henne ska jag pussa på ordentligt. Vi är ju trots allt varandras pussgurkor!
Jag och Andreas tänkte fara förbi mormor stuga, om dom är där förstås. :)


Min moster Ida och jag på gammelmoster Mii's 80 års kalas förra året. :) PUSS!

Nu ska jag in i duschen och sen packa. Så det blir lite tomt här i helgen, men det får ni leva med!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH gooode söt du var på bilden gummsan :D

2009-07-17 @ 22:33:24
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hoppas ni får det trevligt :)

2009-07-19 @ 10:24:32
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0