"Min förälder är också död."

Jag har fått en del kommentarer angående min mamma och jag är väldigt tacksamma för dom!

Dels från en tjej som är i samma sits som mig. Så nu "känner" jag ännu en person vars mamma gått bort. Jag har många i min omgivning som förlorat sin mamma. Och det är väldigt skönt att vända sig till dom ibland, dom som förstår vilka känslor och tyngder man går och bär på. 

I min blogg skriver jag om mina känslor och funderingar kring min mamma. Och jag hoppas att utsatta personer som förlorat en förälder tar åt sig av mina ord och meningar och får en liten hjälp på vägen. Jag finns till om en utsatt person behöver lite hjälp på vägen genom sorgen. Vi är inte ensamma om det, tyvärr. Det finns så många unga personer som förlorat en förälder i tidig ålder och så borde det inte vara. Man behöver båda sina föräldrar och om inte, hjälp att klara sig igenom sorgen och kunna gå vidare "med" sin/sina föräldrar och må bra. Det är just det jag försöker att göra. Men det är babysteps och det tar tid. Men man måste vara stark.

Tack åter igen för alla fina kommentarer. :)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Vad jag ser och förstått så är du en väldigt stark tjej, fortsätt vara det =) <3

Kram

2009-09-03 @ 20:22:45
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Jo det är ju så, bra stolt jag blir =)

2009-09-03 @ 21:01:43
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Jo det är ju så, bra stolt jag blir =)

2009-09-03 @ 21:02:09
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0