Vad skulle jag ta mig till utan dig?

Min mamma är en mycket stor del av mig. Och jag är så glad att jag får dela det med min pojkvän. Så glad att jag fått sitta ner med honom och gå igenom alla mammas saker och fått dela det med honom. Att han varit där när jag velat hälsa på hennes grav. Fått stödja mig mot honom när jag velat falla ihop. Att han funnits där när jag velat berättat något om henne, att han intressant lyssnat på och stöttat mig.

Utan honom vet jag inte jag skulle ha klarat av min sorg, smärta och saknad. Jag hade inte varit samma person utan honom. Utan honom vet jag inte om jag funnits i nuläget. Jag tackar honom varje dag för att jag orkar stå på två ben idag.

Utan honom skulle jag inte orka leva.

Jag älskar dig Andreas.

Kommentarer
Postat av: My Perfors

Så underbart. :D Vi båda har pojkvänner som heter Andreas. Det är något speciellt med dessa pojkar. :D

2009-09-24 @ 22:50:50
URL: http://mytwofourseven.blogg.se/
Postat av: Anna

Giiiirl ikväll blire PARTY ! <3

2009-09-25 @ 15:34:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: sofia

jag ville bara säga att din blogg är jättefin! och att du skriver jättebra, man sätter nästan sätter sig in i situationen själv. jättefint! :)

2009-09-25 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0