Crappy day.

Ja nu är det lov. Men jag tog lov en dag för tidigt. Idag har jag nämligen varit hemma från skolan. Sov knappt något under natten och drömde minst 6 mardrömmar. Kändes onödigt att fara till skolan också. Skickat in min fördjupningsuppgift om stress har jag också, så det känns skönt. Då har jag "stressat" bort det också.

Annars så har det här varit en jävla skit dag och de är det fortfarande också. När har jag någonsin en bra dag förästen?

Får se hur det går att sova inatt då, ska nog inte hoppas på det bästa.


old picture


Kommentarer
Postat av: Anna

nej usch inge vidare att åka till skolan om man drömt så mkt skit =/

2010-04-26 @ 20:33:01
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0