Nu e de sluut på veckan

De e dags för fredagsmyyyyyys.
Blir aldrig trött på den reklamen, haha.

Jag vaknade för ungefär en timme sen. Och när jag vaknade kändes det som en sån där fredag man bara vill ligga med massa fet mat och se på massa bra filmer. Men vi tjejer har sagt att vi skulle hitta på något idag, vi vet bara inte vad eller vars vi ska vara, haha. Håller på att planera det nu. :)

Jag är fortfarande hos Andreas. Han ska nämligen nörda sig i helgen med sina grabbs så vi tog våran "helg" nu istället, haha. Och jag somnade med lite blött hår igår. Och imorse när jag tittade mig i spegeln, uuuh... Och jag som glömt ta med mig en snodd, jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det, har ingen mössa med mig heller, fuck.... När man väl har en bad-hair-day så har man inget att fixa eller dölja det med, gaaah! Ska ta tag i det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0