Snart är jag myndig.

En underbar helg är över. Idag var jag och Andreas och såg på Sherlock Holmes. Den var mycket bra!

Min födelsedag börjar att närma sig sakta med säkert. Och nu har jag börjat tänka på min tatuering igen. Jag fick ett råd från en vän att jag skulle fara till Piteå där dom är väldigt bra på porträtt. Och DAMN vad otroliga porträtt tatueringar dom gjort där på Left Hand Tattoo. Men tyvärr så har dom bokningstopp till juni. JOY! :( Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det bästa är ju att vänta till hösten och gå dit för att få den riktigt bra. Men jag vill ju ha den nu! Jag ska fundera på det lite till. Men för att stilla min hunger efter att få göra en tatuering ska jag komma på en liten tatuering som kommer betyda mycket den med. Och så ska jag ju göra en annan sak när jag fyllt 18. Men det skriver jag inte föränns jag har gjort det. För att överraska pappsen och alla andra som inte vet något. Haha. Nu blev ni allt nyfikna!

Åh vad jag längtar till min födelsedag nu...



En kladd på hur jag vill ha min tatuering.
Jag har nu även bestämt att den ska ligga på mitten på övre ryggen mellan axlarna.


Kommentarer
Postat av: Anna

SA juh att sherlock kicked ASS :D

2010-01-18 @ 00:25:17
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0