En underbar dröm.

Inatt drömde jag att jag och Andreas fick en dotter. Det var helt underbart. Drömmen började när vi for från BB. Min familj var med. Vi stannade vid ett köpcentrum. Vi lämnade våran dotter i bilen för att hon sov. Men så fort jag kom in i köpcentrat ville jag vända och hämta henne. Så jag vände om och började gå mot bilen. Men jag hittade inte bilen. Jag kom inte ihåg vilken bil vi hade kört med. Jag gick runt, runt och runt men jag hittade den inte. Sen såg jag hur min familj och Andreas kom ut från köpcentrat. Och de ledde mig till bilen. Där var hon, min lilla ängel. Jag öppnade bildörren och där var hon, bara någon dag gammal och hon skrattade, hon log och skrattade åt mig. Överlycklig av att få se sin mamma. Jag smälte totalt. Jag tog upp henne och satte mig i bilen. Min halvsyster satt sig bredvid mig och jag skulle amma henne. Herregud, det kändes så himla verkligt när jag ammade henne.

Sen vaknade jag... Drömmen var hur underbar som helst. Det som var lite knäppt var att våran dotter hette Alice. Precis som Fiias dotter heter. Nej, våran dotter kommer inte heta Alice, om vi får en dotter vill säga. Men däremot så ska våran dotter kanske heta Aurora, det börjar ju också med A. Ja, drömmar kan vara så knäppa. Men jag behövde verkligen den där drömmen. Det är allt för sällan jag drömmer bra drömmar.

Nä, en helt underbar dröm. Jag vill så gärna skaffa barn just nu att det gör ont. Jag vill spola fram tiden. Jag vill se en positiv sticka.


Här är jag med Fiias dotter Alice när hon var lite mer än en vecka
gammal. Där var jag i himmelriket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0