Living Dead In Dallas.

Jag hatar torsdagar. Det som är bra med den här torsdagen är att jag är hos älsklingen min. Ska sova här ikväll igen för att jag har sovmorgon imorgon. Har det svårt att ta mig till bussen när jag börjar senare så då sover jag hos Andreas för att bussen går förbi här.

Sovit middag som en gnu har jag gjort idag. Men klart man blir pömsig när barnet bara sitter och nördar sig. Skönt var det. Sen kom en irriterande unge och väckte mig, jag hatar när jag blir väckt, jag är inte så himla söt om man säger så. Frääääs.

Gud vad jag har blivit tråkig på sista tiden. Jag ber om ursäkt. Men jag har inte orkat sitta och skriva ner alla mina tankar som har med sorgen att göra. Jag lovar att jag ska bättra mig.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0