Aptrött.

Ja idag blir det inga bildbevis på hur valborg var. För pappa har tagit med sig datorn till sitt avangemang han ska ha imorgon. Så jag kan heller inte söka jobb som jag hade tänkt göra, för på den här äckeldatorn finns det inga skrivprogram. Och imorgon ska jag till min älskade man så det blir nog bilder på det först på onsdag.

Jag håller verkligen på att somna. Har inte lyckats ta mig i duschen än heller för att jag suttit och kollat på en massa lägenheter. Men nu jävlar måste jag hoppa i duschen. Sen ta mig nå gott till kvällsfika. Är sugen på te.

Sen vill jag verkligen ha en ny design på min blogg. Min kära moster som jobbar i London verkar ha fullt upp eftersom att hon inte uppdaterar på sin blogg så jag vet inte om jag vågar fråga henne. :P Någon annan som vill göra mig en tjänst och göra en design till mig? Jag kan ju göra själv men det blir aldrig bra då. Det skulle vara väldigt snällt! :) Jag vet inte, vad ska man ge för "pris" på det? Kom med förslag! :)

Nu, duschen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är inte så jättebra på designer, men jag skulle kunna göra ett försök om du vill ^^

2010-05-04 @ 00:08:22
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0