Något märkligt och roligt nr.2

Haha det hände något märkligt och roligt idag. När händer det inte något märkligt och roligt när jag är med mina tjejor? Efter lektionen så gick vi tjejor ut på skolgården för att sitta i solen. Och det blåste lite kallt, så jag ville ta på mig mina leggings. Jag hade då bara linne och mina jeans shorts. Janina sa; go for it, dra bara linnet över röven. Vi var helt ensamma på skolgården. Så jag drog ned linne och knäppte av mig jeans shortsen och började dra på mig leggingsarna. Och precis när jag dragit upp shortsen igen skriker nån: STRIPPTEAS, DU E NICE! Jag hoppade till och fick halvt panik. Sedan började vi asgarva! Jag: fan vad pinsamt! Och så skriker personen: DU I JEANS, DU E NICE! Då skrek jag tillbaka: JAG VET! Sedan försökte vi se vars personen skrek ifrån. Då ser vi ett öppet fönster i skolan. Och inte råga på allt, personen börjar skrika i mickrofonen till mig: DU I JEANS, DU E NICE! Sedan började personen skrika till Janina: DU I GULT, DU E NICE! DU I BÖRKT HÅR, DU E NICE! Vi tjejer tänkte gå in och se vem det var. Men skolan hade låst så vi kom inte in. Haha, fyfan vad vi skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0