Snart är sommaren här!

Idag ställde jag väckaren på halv nio. Klockan tio skulle jag ner till byn för att körrepetera inför vårkonserten den 23 maj. Jag, Jonas, Peter och Maria körde igenom låtarna med de komp som vi skulle ha. Vi drack kaffe och mumsade på bullar. Det var mycket trevligt och roligt. Jag ska även sjunga solo på vårkonserten. Samma låt som jag söng solo på i sommras. Sonja Aldén - Jag vet att du kan höra mig. I år är jag mindre nervös. Det kommer säkert gå jätte bra och bli roligt.
Och idag så skiner solen som bara den och det är varmt och skönt. Så idag blev det premiär för min nya jumpsuit. Längtar tills jag får pengar så att jag kan köpa klackisarna också!
Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Jag har en hel del plugg att ta tag i och jobbansökningar. Blä på de. Idag vill jag egentligen bara ta det lugnt. Vi får återse vad som händer. Ska försöka ta mig ut på en promenad igen också.
Nu blev jag helt plötsligt väldigt trött också.


Selets bruk -08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0